custom-cover-arrow

CASE: DOE JE UPDATES

Hoe zorgen we dat mensen updates doen vóórdat er iets misgaat?

LAUNCH NUMBER #2

Een vervolgcampagne waarin Slimpie nog zichtbaarder en actiever wordt ingezet.

DE NATIONALE HUIS IQ TEST

Slimme apparaten. Ze heten niet voor niks zo toch? Test hoe slim jouw apparaten echt zijn in deze Nationale Huis IQ Test. En ontdek hoe je ze slim houdt. Want als je niet oplet, dan mis je bijvoorbeeld belangrijke updates en kunnen je apparaten domme gaan dingen doen.

BRANDED CONTENT : HOE SLIM IS JOUW HUIS?

Ook bestaat de campagne uit drie branded content-afleveringen, gepresenteerd door Tim Senders. Samen met een ethisch hacker bezoekt hij mensen thuis met de vraag: “Hoe slim is jouw huis?” Al snel ontdekken ze dat er kwetsbaarheden zitten in apparaten die niet zijn geüpdatet.

PR

Als sluitstuk een PR-actie waarin we demissionair minister Karremans op stage hebben gezet bij onze ethisch hacker. Tijdens deze snuffelstage ontdekt hij hoe eenvoudig het is om slecht beveiligde apparaten, van routers tot smart-tv’s, te hacken. En is de campagne veelbesproken in verschillende media.

Doe Je Update Karremans
Doe Je Update WNL
21_BigIdea-2

Let's catch some
big ideas, shall we?

 

© Rein van der Ven is registrated under the name KOMODE - creative studio for change, KVK 56875371

Back to top Arrow