CASE: BOLLETJE | KRUIDNOOTBURGER
Hoe maken we Bolletje's kruidnoten het hele jaar door relevant?
Uitdaging:
Hoe maken we Bolletje's kruidnoten het hele jaar door relevant en aantrekkelijk, ook buiten de Sinterklaasperiode?
Inzicht:
Rare smaakcombinaties zijn hot: van Crompoes tot Dubai-reep. Wat nou als we onze klassieker ook in een nieuw jasje steken?
Idee:
De #kruidnootburger: ’s werelds kleinste burger, opgebouwd uit twee Bolletje kruidnoten als broodje met een verrassende vulling ertussen.
Resultaat:
Branded-Content met food influencers als Chef van der Lecq, Veggilaine, Tobias Camman (persoonlijke favoriet), A Twisted Chef + bekende namen als Monica Geuze, Nicolette van Dam en Kalvijn + een pop-up Kruidnootburgerbar die deze pepernoten tot ver strooiden op de socials!
Year
2025
Client
Bolletje
Made at
Havas Lemz
Role
Creative Director
With
Kahraman Çinar & Daan Haak
Production
Havas Play


Let's catch some
big ideas, shall we?